Een nieuwe klusweek is aangebroken. Bij het Anker in Rotterdam betekent dit dat het pand verder wordt geschuurd en geschilderd, het hek wordt gebeitst, de stoep wordt schoongespoten en de vloer in de grote vergaderzaal wordt in de lak gezet.
Zo wordt van de nood een deugd gemaakt, want gasten zijn er natuurlijk niet en dat levert een flinke financiële domper op. Daarom doen de collega’s van de verschillende Echos vestigingen zoveel mogelijk met zo weinig mogelijk financiële middelen, want echte investeringen zijn in deze moeilijke tijd voor de horeca, niet mogelijk. Maar dankzij de voortreffelijke inzet van alle Echos medewerkers, nu aan de slag ver buiten hun normale werk- en comfortzone, worden de Echos op en top!
We zijn er trots op dat iedereen zo hard werkt en heel dankbaar voor hun inzet. Nu maar hopen dat we gauw weer open mogen en onze ouden en vertrouwde gasten weer van een kop koffie, drankje en hapje kunnen voorzien. We kunnen niet wachten, ook omdat we dat hard nodig zullen hebben!